Automotive

Třídění

Třídění

3D měření

3D měření



Niara - QRP služby pro Automotive




    Třídění a rework

    • Vizuální kontrola a třídění dílů vč. použití optických zařízení
    • Prověření funkce pohyblivých dílů vč. měření silových veličin a momentů, popř. elektrických hodnot
    • Korekce, úpravy a mechanické opracování dílů s odchylkou od specifikace
    • Čištění, konzervace, popř. balení dílů dle požadavků zákazníka

  • Materiální vybavení
    • Ruční řezné a brusné nástroje, lupy, endoskopy, sdružená elektrické měřidla(V/A/Ω)
    • Posuvná měřidla, kalibry, tvarové/prostorové šablony
    • Obráběcí a tvářecí stroje
    • 3D měřící zařízení ZEISS

  • Metodika a dokumentace
    • Zpracování postupů na opravu pro každou jednotlivou zakázku ve shodě s QAS zákazníka
    • Dokumentace znaků, hodnot a veličin pro celý rozsah provedení, archivace dle typu a povahy dílu
    • Na dobu podle požadavku zákazníka

  • Místo provedení a reakční čas
    • Dle povahy a druhu neshody přímo u zákazníka nebo externě v prostorách dodavatele služby
    • Schopnost reagovat na požadavek zákazníka do 30minut v cyklu 24 hodin x 7 dnů vtýdnu
    • Vlastní doprava

    Lidské zdroje a kompetence

    • Tým motivovaných a kvalifikovaných pracovníků, kteří procházejí pravidelným školícím a tréningovým procesem
    • Každý operátor vlastní kvalifikační průkaz (skill matrix), prokazující příslušnou úroveň odbornosti

  • Skladba klíčových odborností pro QRP
    • Inspektor kvality
    • Supervizor
    • Resident inženýr
    • Technik měřícího střediska
    • Externí projektový manager
    • Outsourcing manager

    • Společnost Niara disponuje aprobovaným personálem poskytujícím školení a odborný výcvik pro oblasti Lean Production, Lean Management, Lean Procesy a ProjektManagement.
    • Součástí může být personální podpora při aplikaci v dílenských podmínkách klienta formou Oursourcing managementu
    • Měřící středisko Niara poskytuje možnosti outsourcingu 3D měření a přímou aplikaci procesu vzorkování pro subdodavatele i finálního zákazníka v rámci procesů PPAP/APQP

    Metodika a procesy

    • Aplikace „Lean Managementu“ a principů QM Systému při přípravě podkladů a dokumentů pro realizaci QRP u zákazníka z úrovně techniků a managementu dodavatele
    • Závazné uplatnění „Lean“ procesů a nástrojů všemi operátory při realizaci QRP zákázek

  • Hlavní aplikační metody a nástroje
    • 8-D report
    • 5S
    • FIFO
    • Poka-Yoke
    • SW - standardizace/unifikace pracovních postupů
    • SPC
    • 7 druhů ztrát

    • CIP - principy trvalého zlepšování
    • Průběh přípravy a realizece zakázek dle struktury a principů PRINCE2-ProjektManagementu v rozsahu zadavatel  zákazník vč. organizačního, technického a finančního vyhodnocení
    • Archivace dokumentace Obchodních případů vč. všech povinných dokumentů pro QS, EMS, H&S, případně dalších dle specifických požadavků zákazníka

    Reference (výběr)

    Kompetence a oprávnění